maandag 13 juli 2009

Begin

Al een tijd loop ik met het plan om verhalen die de drukpers niet halen of daarvoor niet geschikt zijn ergens op te schrijven. Verhalen over sport. Sport die ik zie in real-life of televisie of zelf meemaak. Hopelijk vermakelijk, de tijd zal het leren. Geef me in het begin alstublieft het voordeel van de twijfel.

Oja, waarom ik juist nú begin? Michael Boogerd. Held, in opspraak en onderwerp van m'n eerste stukje.

Veel plezier!
Juul.

Oja, reageren is toegestaan. Graag zelfs.

3 opmerkingen:

  1. Ik zal je het voordeel van de twijfel geven.

    Groet,

    Norm De Waard

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Juul,

    Ik kan geen inhoudelijke reactie geven maar ik vind je verhalen wel vermakelijk!

    Groetjes Carleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corné van de Voort1 september 2009 om 09:52

    Hey Juul,

    Ga maar door! Het is zeer vermakelijk om je verhalen te lezen! Ik zal je site linken met onze website!

    Gr,

    Corné van de Voort(Peerkes)

    BeantwoordenVerwijderen