maandag 10 augustus 2009

Excuus

Lieverd,

duizendmaal sorry. Sorry voor die keer dat je uren in de regen en wind stond te wachten op een korte doorkomst zonder stoppen. Sorry dat ik toen ook niet zo'n lieve woorden voor je over had. Had je ook maar de juiste bidons klaar moeten hebben staan. Sorry ook voor die ontelbare keren dat je langs de zijlijn stond tijdens het voetbal. Sorry dat ik na al die voetbalwedstrijden in de kantine meer aandacht voor mijn teamgenoten en het bier had, dan voor jou. Sorry, echt sorry, voor elke keer dat ik je 's avonds alleen op de bank liet zitten als er getraind moest worden. En ja, we kopen een nieuwe televisie, maar eerst moet ik een nieuwe hockeystick en ook mijn schoenen zijn versleten.

Op vakantie? Ja, natuurlijk doen we dat ook nog lieverd, maar sorry, dan wil ik wel naar Italiƫ want daar is het mooi fietsen en dan is er ook een wedstrijd waar ik graag aan mee wil doen. Sorry meisje, maar verbouwen kan nu echt niet. Ik weet dat het krap is met de kinderen, maar we hebben geen geld, ik wil in de winter ook op trainingskamp in de zon en daarbij wil ik niet zo veel klussen want dat is vermoeiend.

Lieverd, echt sorry, ik maak het goed en ja ik kom ook een keer bij jou kijken als ik dan zelf niet hoef te trainen. En ik weet dat je je verveelt op de tribune bij het volleybal en ja ik weet dat je graag wilt dat ik mee ga winkelen op zaterdag maar je weet dat ik dan wedstrijden moet spelen. De vriendinnen van mijn teamgenoten zitten er ook, waarom neem je die niet mee na afloop maar geef niet teveel uit. Dan gaan wij mannen lekker een biertje drinken en dan zie ik je wel weer als het eten klaar is. Kijken we daarna samen Studio Sport.

Ach, een sportman kan soms zo'n schapenzak zijn. Sorry dames.

3 opmerkingen: